torsdag 12. februar 2009

Zeromancer

Jeg blir litt glad av at Zeromancer endelig får litt fokus i media,
og jeg er enda mer glad for at jeg skal se de igjen i Oslo snart, de skal spille dagen etter Sisters of Mercy og det kommer nok til å bli en utrolig bra helg!! Jeg har jo sett de som både Seigmen og Zeromancer og de leverer virkelig på scenen. Seigmen så jeg rett etter at jeg hadde blitt 18år og var på min første reise til Oslo noensinne, fryktelig forvirret over en stor ny by med masse ukjente mennesker men kvelden ble virkelig minnerik. Zeromancer så jeg på Elektrostat i 2007, med slitne bein og ett alt for bedugget indre etter en lang helg, men konserten løftet opp et utslitt fylleræl til partyform igjen.


Bildet av meg er tatt ifra folderet til Seigmen sin live-cd "Rockefeller", som de gav ut i 2006.
Og det er jo litt stas er det ikke? Alltid best å stå lengst fram på konserter, spesielt når du er like lav som meg..




Ingen kommentarer: