onsdag 11. februar 2009

Rolig helg er gøtt


Helga var såppas underholdende at jeg burde nevne litt om den synes jeg, spesielt nå som jeg endelig har funnet igjen overføringskabelen fra mobil til pc. På lørdagen startet det med en god ide om å kjøpe litt vin, som utviklet seg til å lage pizza og invitere venner på besøk. En kompis laget verdens hesligste drink med sprit blandet med...sprit. Noe som er en god nok grunn til å pynte på den med hva man finner rundt seg, frossne bær funker vist godt, men hvor rødløken kom inn i bildet er jeg egentlig ikke helt sikker på, noen drakk den nå i løpet av kvelden. Utover nattetimene fikk jeg også spille Buzz for første gang, noe som er et utrolig underholdende spill! Selv om min manglende impulskontroll gjør det litt ekstra vanskelig tidvis...


Lørdagskvelden ble Trondheim plutselig et nedsnødd vinterlandskap igjen, noe som er koslig så lengde du ser det ut igjennom vinduet og kan sitte inne i varmen. Men siden det var tid for bursdagsselskap til lillebror på 15 så ble det en liten kjøretur på oss. Bildene under er tatt rett før vinterføret og en brattbakke tok kontroll over bremsene og vi bumpet rett inn i en annen bil. Selv om det ikke var en alvorlig situasjon eller noe slikt, så gikk det virkelig i slowmotion.. Men alt ordnet seg og gikk bra, så var det hjem til mor og far og mumse vaffler etterpå.


Ingen kommentarer: