onsdag 16. april 2008

Namnam!

Havregryn med biola og rosiner i smakte mye bedre enn jeg trodde, det og en
stor kopp te utgjør en fantastisk god frokost!

Jeg trenger, seriøst en hårklipp snart. Jeg ser ut som en forvokst puddel på håret,
og det er alt for langt!! Trenger å bli kortere og bleket enda en gang og tenkte å ha
oppi litt blåfarge som jeg har til overs. Satser på å farge luggen og det barberte.
Har også fått massevis av løshår i posten, sølv, rosa, blå og hvitt. Blir det masse
fine dreads på meg til WGT!


Satser på å matche de med denne:






Jeg har også fått nye, fine sko i posten(igjen):




Superkos bilde ifra gården, striper is teh shit:




I dag er det jobbing, og rydding. Er ikke lenge til helg og konsert nå!!
Skal bli spennende å stappe fire franskmenn inn på mitt lille rom!

Ingen kommentarer: