fredag 18. april 2008

Små frustrert...

Når jeg skulle ta bussen i dag, så skulle den vist ikke gå alikavel. Sjåføren sa at avløseren ikke kom, og hun bare lo det bort. Jeg skulle rekke skolen, og andre skulle rekke jobb. Det kom en bussjåfør tilslutt, og bussen kjørte 12 min etter at den skulle, det er utrolig irriterendes at de ikke tar mer hensyn, buss i Trondheim er alltid forsinket!!


Nåh, jeg er veldig glad i å bestille ting fra utlandet, mye fordi
at det er billigere men også fordi at mye av de klærne og skoene
jeg vil ha, ikke engang er å få kjøpt i Norge, 200 kroners tollgrense
er så latterlig lavt. Og det at den har vært lik i 33 år gjør det bare verre.
Her snakker vi om å ikke følge utviklingen i det hele tatt,
internett har vært allemannseie å bruke i..tja...rundt 10 år, kanskje litt mer,
og der får man gjerne tak i det meste man ønsker seg.
Er utrolig kjedelig å bestille ting(som man ikke engang får kjøpt her)
og ende opp med å betale det dobbelte av prisen som man allerede har
betalt. (Jeg er spent på hvordan det skal gå med buksene jeg har bestilt.
Men de har sagt at de skal skrive lavere pris på pakken)
De regner jo ofte også med selve shippingen for
varen i prisen når de fortoller, noe som blir litt vel for dumt...

http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=514098


http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514365

Ingen kommentarer: