torsdag 10. april 2008

Høysnue og lønningsdag

Usj, pollensesongen har virkelig kommet for fullt i min nese, jeg hadde faktisk glemt hvor allergisk jeg var. Men siden det er lønningsdag i dag, så håper jeg virkelig at jeg får litt mer enn jeg tror slik at jeg har råd til allergi medisin. Ikke for det, jeg klarer aldri å huske å ta den uansett.

Hadde en veldig lite hyggelig episode med den fordømte laptopen i natt, en stund etter at jeg hadde lagt meg, men før jeg hadde sovnet...så lager den plutselig oppstartslyd(og det mens det er klappet sammen)! Snakker vi vettskremt?
Måtte nesten gå og hente den og sjekke hva som foregikk, heldigvis fikk jeg noen beroligende ord på msn, så jeg fikk fint sove etterpå.

Nå er det snart tid for naturfag prøve, så blir det trening, ta sol og handle inn litt før jobb. Gøtt det!


Candy Rehab Day 10 btw...still going strong!

Ingen kommentarer: