torsdag 19. februar 2009

Stresset men tilfreds

Jeg er snart ferdig skrevet med Mappe 6 av opplæringspermen min, jeg har vel nesten skrevet og tegnet av meg armen snart. Men resultatet blir bra, har bare igjen et par punkter nå og noen tegninger. Jeg er skikkelig trøtt i trynet i dag, så tror jeg må skaffe meg noe skikkelig energimat snart, og en stor kopp te! Gleder meg til trening igjen i kveld, jeg har hostet så fælt i det siste at jeg har holdt meg godt unna alt som heter trening, slik at jeg kan unngå å hoste meg til døde på en av apparatene. Dermed så har de siste kveldene gått med på å se Sesong 3 av Heroes og barndomsminner med Zelda: Ocarina of Time på Nintendo 64! Jeg har ikke spilt det på haugevis av år, og fant ut at det var en god idè å tørke støv av Nintendoen som stod på loftet. Når jeg er ferdig skal jeg starte på Mario og Donkey Kong også, jeg er i spille humør igjen:) Slike ting er vel også den viktigste grunnen til at husfreden blir bevart hjemme og, jeg kan sitte på pcen min eller spille tv spill, mens min kjære spiller Call of Duty 4 i sitt eget hjørne. Vi slipper å gå opp i hverandre hele tiden, men kan heller hoppe inn i vår egen verden.





Jeg kommer over fascinerende hårbilder hele tiden, futuristisk, cyber og krom<3










Ingen kommentarer: