onsdag 21. januar 2009

Husk å puste!


Det ble yoga i dag, en time med avslapping og uttøying av muskler og sjel. Det er et så utrolig godt avbrekk i hverdagen! Jeg får masse energi av det timene, og ikke minst så minner det meg på å puste. Man skulle tro at det ikke er noe problem å gjøre det som ligger mest naturlig for oss av alt? Men etter en time så merker jeg at jeg trekker dypere og har en riktigere utpust, noe som gjør at hodet blir klarere og at jeg blir roligere. Jeg er jo utrolig stresset av natur og er alltid travelt opptatt med haugevis av prosjekter, men det å huske å puste skikkelig er utrolig viktig oppi alt dette! Tror jeg må få tid til mer øvelser hver morgen også, slik at jeg setter standaren for dagen.

Så husk å puste!!



1 kommentar:

Schade sa...

Will try to remember that