torsdag 22. januar 2009

Frk Morgentrøtt

Jeg hater virkelig å stå opp, virkelig. Så det å bli mast ut av senga av kjæresten fordi at jeg skal på make-up kurs med opplæringskontoret er ikke noe gøy. Spesielt når det er nesten en og en halv time tidligere enn jeg har brukt å stå opp i det siste! Men kurset blir nok gøy, deretter trening og farging av en remse med en og en halv meter rosa løshår som jeg endelig fikk i posten, nyansen var ikke helt riktig, men er ikke noe problem å fikse på.

Nå er det ut på badet, føhne hår og pakke sminke i det trøtte ansiktet, så kommer den fryktelige kampen med den alltid overlessede buss nr 36 til Brundalen, jeg savner virkelig ikke den bussen! Alltid stappfull og unødvendig irriterendes, ihverfall når jeg er så morgengretten som jeg er.


Ut i kulda og bakken full av isholker, jeg savner sommer og solbriller!



Ingen kommentarer: