tirsdag 7. oktober 2008

Wasteland

Det er meste er litt kaos akkurat nå, mye å holde styr på på engang. Rommet mitt er totalt ute av kontroll, men siden jeg har så mye annet å holde på med, så blir jeg aldri ferdig med det.
Greger vil være med å hjelpe meg med bildene til Årets lærling, og jeg har to modeller klar. Mangler bare ei jente som tåler å klippes litt. Men det blir nok bra.
Lønning i dag, og det blir nok fryktelig godt, shoppingen tok jo litt av i London. Har to sorte bukser, blender, nye bher og Elektrostat billett på innkjøpslisten. Og massevis av god sunn mat! Jeg tror jeg skal starte ny Candy Rehab igjen, det hjalp sist, og det trengs. Kanskje jeg klarer å holde på det denne gangen og. Spinning i går, fryktelig støl i dag, men det var godt! Jeg liker å trene, det er gøy, man blir i fin form. Så hvorfor får jeg ikke surret meg dit oftere da? Jeg og Freddy prøver å ha fast spinning på mandager nå ihvertfall, så får jeg se hvilke andre dager det blir.

Jeg trenger desperat nye klær, jeg kjøper alt for mye i plast som ikke akkurat kan brukes til vanlig.

Gårdsfesten i helga var fantastisk gøy!!

Ingen kommentarer: