onsdag 8. oktober 2008

BerlinBaby

Jeg har bestemt meg for å sette nesen mot Berlin om ett års tid, når jeg er ferdig med lærlingetid, skole og har fått samlet sammen litt penger. Ser fram til en større by, litt mer rom. Mer som skjer. Jeg trenger ting som skjer rundt meg. Ellers blir det fort kjedelig.

Handlet litt filmer i dag, og jeg finner virkelig stor underholdning i Zombie Strippers!
Har også avtalt kjøp av et Roland Midi-Keyboard og et sett med elektroniske trommer. Blir gøy å få i hus!

4 kommentarer:

Unknown sa...

har du kjøpt zombie strippers???? var det masse bonusmateriale med masse jenna????

Pink Addiction sa...

Jaaaaaa<3 Selger den på platekompaniet. Jepp det er det vett:D Har ikke rukket å se enda dog, Jenna<3

Unknown sa...

åååååå!!! er den fullpris enda? jeg er slående fattig o.O

men JENNA<3<3<3<3

Pink Addiction sa...

Tror jeg betalte 129 kr for den eller noe:)