tirsdag 2. september 2008

Kjølig høst

Det begynner å bli virkelig kjølig ute og trærne går mot nydelige orange og gul toner. Jeg kan endelig gå i platforms og hettejakke uten at jeg koker. Det er ganske fint. Det har vært en utrolig fin sommer, masse vin, is og sigaretter mens vi ligger på gressplenen. Masse gode minner fra WGT, Helldorado og sene kvelder. Nå er det godt med høst og jeg har bestilt meg masse tv-serier og filmer. Gleder meg til å sløve med de etter jobb, trening og skole. Ting har falt veldig på plass og jeg kjenner meg rolig til tross for at jeg har tatt på meg mye arbeid i løpet av det året som skal gå nå til neste sommer, og det er fint. Jeg trives på Sonans, og lærerne er kjempeflinke! Jeg elsker jobben min, og jeg jobber med noen fantastiske mennesker!

Snart kommer det tre nye lakkjoler i posten og platforms i posten og nå koser jeg meg med frokost og skal snart dra på jobb.

Ingen kommentarer: