mandag 25. august 2008

God morgen!

Utslitt etter 6 timer med bilder, klesskift og klatring, så sovnet jeg rimelig tidlig i går. Klokken var vel rundt ti, og nå har jeg vært ufrivillig våken siden halv syv! Men det er egentlig litt godt også, god tid til å våkne og drikke te mens jeg loker på nettet og gjør klar veska til første skoledag, oppstart på Sonans i dag og på treningsrutinene. Blir godt å komme inn i alt igjen, regner med at jeg får stipendet en av de første dagene nå også. Det er så fint å vite at jeg klarer meg bra på egenhånd, jeg er ikke avhengig av å ha et annet menneske i livet mitt for å være lykkelig. Jeg er fornøyd for nå med å pusle med mitt og drive med mine egene prosjekter. Nemlig.

Nå skal jeg i dusjen, strekke ut, fikse hår og sminke, lage meg en kopp te til, frokost og så morgenrøyken.

Det er sol ute og jeg koser meg med Ashbury Heights, jeg elsker arbeidsplassen min, snart London og Bergen og jeg har det ganske så fint.

Ingen kommentarer: