mandag 2. mars 2009

Wipeout!


Jeg sitter godt plantet under dyna med kjæreste og Wipeout på tv. Nydusjet og nytrent, mangler egentlig bare en stor kopp te. Men Wipeout er skikkelig gøy! De har virkelig gjort en seriøs byggejobb med det der. Får lyst til å være med selv jo! Hinderløype er så utrolig morsomt, men blir ikke mye av det lengre, det var ihvertfall en del av det når jeg var yngre mener jeg å huske. Må nok spørre pappa om hvor vi egentlig var... Kommentatorene hadde virkelig skillz og klarte å lire av seg store mengder morsomt drittprat.

Nå kribler det litt i magen for sommeren som kommer, barnet i meg eksisterer i stor grad og nå legger jeg ned krav om besøk til Sommarland i Bø, Tusenfryd og Liseberg. Jeg vil bade, kjøre karuseller og hoppe igjennom morsomme hinderløper. Tenk!


Ingen kommentarer: