søndag 29. mars 2009

Sløøøv


Tiden renner gjennom hendene mine nå for tiden, jeg føler meg konstant alt for opptatt men egentlig så er bare energinivået lavt og tiden går med på å se Desperate Housewifes istedet. Men på den positive siden så er jeg snart ferdig med sesong 3. Søndager er nesten favoritt dagen min, den har ingen forventninger om at du skal gjøre noe, og sofaslækking med god mat og tv-titting er totalt akseptabelt hele dagen. Men jeg har flyttet meg over til senga med kjæresten nå, vi koser oss med den siste episoden av Heroes tett etterfulgt at så mange Stargate episoder som vi klarer.

Men i morgen er det en ny uke og nye muligheter, må vel få laget meg en oversikt over alt som skal gjøre, så hukommelsen min ikke flyver avgårde som til vanlig.


Meg og Karine på bursdagen hennes.


Hyperelectric vors



Nå er det ikke så lenge igjentil WGT, og jeg gleder meg vilt!

Only 59 days, 15 hours and 38 minutes until WGT 2009

Ingen kommentarer: