mandag 2. mars 2009

Nerdesøndag!


"Spillerne styrer roboter som skal forflytte seg raskest mulig gjennom en romstasjon. Rundt på gulvene er det spredd dødelige og mindre dødelige hindringer, så som samlebånd, knusere, lasere, flammekastere, bunnløse hull, og roterende plater. Spillerne forhåndsprogrammer robotene for et sett av bevegelser hver runde. Selv den mest perfekte plan kan følgelig gå over styr når robotene begynner å skyve på hverandre."


Søndager er til for sløving, spising, tv-titting og nerding. Vi har kost oss godt med Roborally, det må være godt over ett år siden jeg spilte det sist, og det er så utrolig underholdene! Skadefryden blir stor, og for mye sukker lager masse kaos.

Men i morgen er det vel inn på rutinene igjen. På tide å stramme opp treningen igjen kanskje? Hadde jeg vært supermenneske og et virkelig morgen menneske så hadde jeg stått opp tidlig og vært på trening, det hadde vært deilig! Men den gang ei...
Hvorfor skal det være så vanskelig da? Noen som vet?
Jeg viser det kanskje selv nå, med å blogge kl 00.47 når jeg egentlig burde vært i seng for lengst. Men det blir snart!

Ingen kommentarer: