onsdag 4. mars 2009

Jeg er avhengig


Ja, jeg er avhengig. Jeg er virkelig avhengig av vann.
Pusse tenner, dusje, drikke, vaske, dusje, lage mat, vaske ansikt, vaske hender, toalett...uendelige nødvendige bruksområder. Derfor så er det lite hyggelig å våkne opp uten vann i leiligheten. Det hadde blitt vannlekkasje et sted i gata vår i natt, så vannet ble skrudd av tidlig i morgest. Jeg tok meg selv i å prøve å skru på vannkranen flere ganger i dag av ren glemsel og vane. Og jeg følte meg like dum og irritabel hver eneste gang. Livet i 2009 er VANSKELIG uten vann i leiligheten. Heldigvis kom det nettopp tilbake, etter at de har jobbet i 17 timer, gravd opp halve gata og fått hele huset til å riste opptil flere ganger...

Så nå er alt stabilt igjen, jeg og Kristian ligger i senga og ser Knocked Up.

Natta!


2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: ja den er kjempesøt:):)

Anonym sa...

Ja, sånt er sykt irriterende. Opplevd det en gang, og det var IKKE gøy...