søndag 15. mars 2009

Fiksing av negler og søndagsform


Søndager er sofa tid, jeg har sett ferdig House sesong 3 og har begynt på Desperate Housewifes sesong 1, så jeg er rimelig fornøyd og underholdt! Jeg har også prøvd meg på Fingrs Acryl Gel Complete Kit, med varierende resultat... Jeg jobber med masse vann og generelt med ting som elsker å ødelegge negler, så det er praktisk talt umulig å holde de fine virker det som. Støpingen gikk så som så men resultatet ble ganske dugelig til å være første gang. Dessuten, så sitter de som støpt (pun not intended)! Riktig nok så gjorde jeg det smarte trikset med å lakkere de for mørke, noe som virkelig så ille ut på lange negler. Men, etter å ha fjernet lakken og filt bort restene, så sitter akrylen fortsatt godt, så jeg er fornøyd. Tror jeg skal satse på lys rosa i stedet.







Ingen kommentarer: