onsdag 4. februar 2009

Nye smykker

Treningen i dag var slitsom men god, startet med HardMage og avsluttet med Yoga som planlagt, og i mellom de så løpte jeg på tredemølle, rodde, syklet litt og trente på styrke apparatene. Jeg tror jeg kommer til å være fryktelig støl i morgen, så blir vel mye klaging og busskjøring til jobb er nok en selvfølge!

Endelig har jeg fått surret meg til å bestille nye utvidere til ørene så jeg kan få de opp på 16mm, samtidig har jeg såklart siklet på de smykkene jeg vil bestille meg når jeg har kommet til det.
Fine ikke sant? Jeg elsker fine smykker til ører og de andre høla mine, halssmykker og ringer har aldri helt vært min greie. Alt for upraktisk og for mye ta av og på når jeg skal dusje osv. De nederste er absolutt min favoritt av disse! Men nå er det sovetid, sliten og trøtt nå! Natta!









Ingen kommentarer: