tirsdag 10. februar 2009

Forandringer

Det er godt med litt forandring iblandt! Jeg fikk de nye brillene mine i dag og det er litt godt å se skikkelig igjen, jeg har vært så sløv med å bruke de gamle da jeg var så utrolig lei av de, jeg går vel kanskje fort lei ting, så da er det godt å få gjort noe nytt. Når de skal være plassert midt i ansiktet en hel dag, så er det viktig at man er fornøyd med de. Fikk bleket etterveksten og farget opp håret i en mørkere rosafarge igjen nå og satt på noen clip-ons i fronten. Jeg vurderer lugg også nå, jeg har kun hatt skikkelig lugg en gang, og den var alt for lang.
Tror du ikke en avrundet pin-up lugg hadde gjort seg?



1 kommentar:

Mr.Nice sa...

Jeg liker egentlig sveisen din veldig godt, men lugg er jo litt søtt og morsomt. Vurderer det selv hele tiden men slår det fra meg fordi det er så mye styr, men du LIKER jo å dulle med hår. kjør på :D