torsdag 1. januar 2009

Tilbakeblikk

Inspirert av Kaja Elisabeth føler jeg og for å lage en bildesnurr over året som har gått. Det er mange fine og merkelige minner. Men det var et godt år, og jeg regner med at det neste blir enda bedre!!

Jeg klarte endelig å bli blond, Veronica har lurt meg med på påskefjellet, og vi koste oss med godteri og Twin Peaks.


Det var en lang og fin sommer, med masse dansing, alkohol og kjære WGT festivalen i Leipzig.



Når jeg var lei av å være blond så satset jeg på rosa, og jeg er utrolig fornøyd!! Jeg fikk også et utrolig jobbtilbud som ikke kunne vært mer perfekt for meg, jeg trives utrolig godt!



Helldorado i August ble en suksess!


Stars&Bangs dro til London sammen på inspirasjonstur, Tatto Convention, shopping og Slimelight!


I Oktober engang fant jeg en utrolig nydelig kjæreste, jeg kunne ikke funnet noen bedre. Her er det Halloweenparty med Spectra Paris og jeg leker Beetlejuice!


Elektrostat i November, var utrolig gøy å møte gamle kjente og møte nye mennesker!



Årets siste dag, god full i langkjole med et glass absinth!





GODT NYTT ÅR!!!



Ingen kommentarer: