onsdag 7. januar 2009

Grus


For en liten stund siden så var Stars&Bangs med og stylet for Grus, og en nettversjon av bladet ligger nå her og det er absolutt verdt å sjekke ut! Gratismagasin som er stappfullt av kule artikler, bilder og stæsj. Neste utgave kommer i februar.


Trondheim holder forøvrig på å snø igjen, busser kommer seg aldri frem og det er umulig å gå ute uten å se ut som et snømonster. Altså en veldig god grunn til å holde seg inne, drikke te og se film. Jeg har begynt på Heroes igjen nå, siden det er en så sinnsykt bra serie. Snøkaoset gir også en fantastisk undskyldning til å skaffe seg fine skjerf, votter og luer. Jeg har kjøpt meg et gigantisk rosa skjerf på Bik Bok og en stor strikkalue, veldig praktisk.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Jafyfaen som det snør! Men i morra skal det visst begynne å regne. SLAPS, anyone? Gæh.

Var vel forresten to stk i klassen min som tok de fashion-bildene i Grus tror jeg? Stilig, stilig :]

Ja, åsså linker jeg til bloggen din på min, om det er greit, siden jeg er innom din rett som det er og leser! ;]

Pink Addiction sa...

Usj, møkkavær. Jeg er glad platforms holder meg en halv meter unna våt asfalt.
Det kan godt være det ja:)

Hihi, jupp. Vi får linke:)