mandag 5. januar 2009

Flink pike?


Den første virkelige nye uka i det nye året starter nå, på tide å få inn vaner og gode treningsrutiner igjen. Nok trening, nok vann, behandle huden sin pent, spise frokost og huske på å gjøre alt man skal. Som regel et stress, men er man streng nok med seg selv så går det vel tilslutt. Flink pike syndromet tar litt over innimellom, hvorfor er vi hele tiden så besatt av alt skal gjøres riktig? Veltrent, flink på skolen, pene klær, pen sminke, flink på jobben, lykkes i absolutt alt. Som regel så er det ikke engang forventet av andre, vi lager de reglene for oss selv med oppfattingen av at alt skal være så jævla perfekt. Men det er det ikke, uansett, ingen er det, og strebningen for det gjør fort bare ting verre. Jeg synes at man alltid skal strebe etter å oppnå sitt potensiale, men å gå til det punktet hvor det blir selvdestruktiv og manisk ødelegger mer enn det gjør nytte. Dessuten, så er det ikke noe gøy å være flink pike hele tiden!




Bilde fra nyttårsaften


Men når det kommer til å være flink pike er det en ting jeg synes er viktigere enn mye annet, og det er å behandle huden man skal ha hele livet pent!
Jeg har ikke vært borti noe som renser huden og føles så lett som Aloe Vera ansiktserien til Body Shop! Skikkelig deilig og masse fuktighet til huden.



Jeg og min kjære ligger i senga og ser Heroes nå, men sovetid snart.
God natt!



1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser ikke så veldig snill pike ut ;)