mandag 13. oktober 2008

Utrolig helg!

Fredag etter jobb stakk jeg hjem og ordnet meg, for å surre meg ned til vors til Sam. Der var det såklart ville alkohol tilstander, og etter å ha danset å ledd masse så fikk jeg også fryktelig lyst til å drikke. Kom oss bort til 3b etterhvert, og da var det rett i baren for å begynne på tequila shots og drinker, det var ikke meg det gikk værst utover ihvertfall, selv om jeg slo meg i skapet når jeg kom hjem. Masse koslige venner ute, dansing, synthprat og haugevis av klemmer.

Det ble heldigvis ikke krisetilstander på jobb, jeg var redd jeg var i mye dårligere form enn det viste seg at jeg var. Fikk besøk av Ottar, og var generelt veldig fornøyd hele dagen. Endte jo såklart opp med at jeg måtte drikke enda en dag også, jeg og Helena ramlet inn på 3b i tolv tiden, klar for å lage helvete, som vi alltid er. Jeg plukket med meg Kristian hjem til Sam for å barbere hodet hans, det ble bra, alle har godt av å høre på meg, ser mye bedre ut nå. Tenk!
Usaklig morsomt nach, masse ulumskheter og mangel på moral er en god combo.

Når vi våknet på søndag ble det bare rulling i sengen og babling, humoren er alltid så fantastisk på søndager. Endte opp med å surre igjennom Heaven666 etter morsomme videoklipp og bilder, og litt herverk av Sam sin pc. Utrolig koslig!!

Nuh er det tid for tegnekurs, frisør tegnekurs altså. Blir nok spennende, men hadde vært mye bedre om jeg ikke var så jævlig trøtt i trynet.

Ingen kommentarer: