tirsdag 23. september 2008

Te og Lucky Strike

Jeg er veldig fornøyd med morgenrutinene mine for tiden, yogaøvelser, dusj, og frokost mens jeg sitter på pcen, drikker te og tar morgenrøyken. Det gir meg en mye bedre start på dagen enn å hoppe forsinket ut av sengen! Anbefales virkelig!!

Jeg har funnet ut at Dita von Teese lanserer den nye wonderbra kolleksjonen sin i London når vi er der, tror det må shoppes litt! Jeg har renset ut det meste av klesskapet mitt nå, kastet ting som jeg ikke bruker lengre og som egentlig ikke passer, så nå har jeg godt plass til å handle som bare det i London, to dager til jeg reiser nå. Har aldri vært der, og gleder meg noe helt sinnsykt!

Jeg kommer aldri til å bli bra nok for deg, og du kommer aldri til å være bra nok for meg. Det er ingen vits i å knive og krangle om det lengre nå. Ferdig.

Ingen kommentarer: