fredag 19. september 2008

Stars forever

Hellfire Cybernigth i kveld, blir nok gøy, men jeg kunne heller tenkt meg å være i Bergen i helga. Men det får nok bli til en annen gang.

Jeg har fått en bra døgnrytme og morgenrutine nå, ikke like mye surring, og ikke sitte oppe til 2-3 på natten, jeg trives såppas godt i jobben at jeg gleder meg til å dra på jobb og det gir meg god motivasjon til alt annet jeg vil gjøre. Så var det bare å ha tid til alt. Klipper hår og pugger tysk kasus og pronomen, haha. Jeg får heldigvis brukt opp mye av energien min på jobb, så kveldene forholder seg litt roligere fortiden. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg alltid skal ha så mange prosjekter på engang, men nå er det bare jobb og skole ut det skoleåret her, så er jeg ferdig med slikt. Riktig nok så vurderer jeg litt kursing innen make-up senere, men det får går som det går.


6 dager til London, gleder meg til å få koble av helt, shoppe, drikke og oppleve. Gleder meg til nye mennesker og impulser.

Ingen kommentarer: