torsdag 25. september 2008

London tid!

Wow, dagen kom faktisk til slutt! Jeg har vært oppe siden kl 6 og sovet fryktelig urolig i natt, spent som faen. Jeg hadde glemt hvor mørkt det faktisk blir om morgenen når høsten trenger på. Det er meldt 18 grader i London og jeg koser meg nå med te og morgenrøyken.
Jeg har fått ordnet nydelige sølvnegler, og det lille som er verdt å pakke er pakket og klart.
Skal møte resten ved busstoppet kl 8.15, så har god tid til å sminke, hår, generell surring og enda en kopp te.





Ordner seg alltid for snille piker! For ett år siden på denne tiden var jeg miserabel som faen, men jeg har klart å snu og ordne opp i det meste. Du kan faktisk, hvis du virkelig vil!:)

1 kommentar:

Unknown sa...

når du er tilbake på du dele kjempemasse bilder fra verdens deiligste by