mandag 15. september 2008

Alien look-a-like

Lørdagen ble en skikkelig fylleræl kveld, masse tyrkisk pepper og drinker på byen. Den endte tidlig da min tålmodighet med Trondheim city gikk til helvete. Så jeg, Ariel og Vegard endte opp med å høre på noe musikk hjemme før jeg blacket tilslutt. Vi hadde også et underholdende møte med den gale nabokjærringa over, som blandt annet ødela sikringsskapet vårt og braste forbi meg inn i leiligheten, tiltross for at jeg stod i undertøy og pvc uniformshatt. Ingen andre hørte musikken vår, og når naboen under oss kom for å klage på bråket så var det bankingen fra henne han klagde på.

Fin rolig søndag med pizza, sigg, cola og Stargate SG-1. Utrolig dugelig søndag!

Ny piercing på meg i dag, er utrolig fornøyd bare jeg slipper å være så hoven!
Kombinasjonen av den, mangel på øyenbryn og tilbaketrekt hår når jeg kom ut av dusjen, gjorde at jeg visstnok så ut som en menneskealien kombo i følge hun jeg bor med. Tror det er positivt.

Sovetid snart, sliten nå!

Ingen kommentarer: