søndag 10. august 2008

London Tattoo Convention 2008

Salongen skal på "inspirasjonstur" til London, og jeg skal være med! Gleder meg noe helt sinnsykt, jeg har enda ikke vært i London og dette kommer til å bli en dødsbra tur! Satser på ny tatovering, ny piercing, vi skal på Slimeligth og vi skal shoppe masse! Satser på masse alkohol og heite mannfolk.

Jeg har ikke angret et sekund på at jeg tok jobben, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg var i tvil, jeg får jobbe kreativt og jeg får jobbe med fantastisk koselige, likesinnede mennesker. Det er så sinnsykt deilig å slippe å stå i en salong hvor Radio 1 står på i 8 timer! Covenant, Skinny Puppy, Zeromancer og Hocico på jobb! Kunne det blitt bedre?

Jeg fikk spørsmålet om hvor viktig musikk var for meg, og jeg innså at det er ikke noe som er viktigere, det fungerer som grunnmuren i livet mitt. Musikk kan få meg til å gråte av glede eller sorg, fordi at jeg assosierer det til viktige punkter og opplevelser i livet mitt.

Jeg er ganske tilfreds nå, jeg trives veldig godt i mitt eget selskap, faktisk.


- Some day we'll catch a glimpse of eternity. As the world stands still for a moment

1 kommentar:

Acetho sa...

Nydelig! Kult at du er frisør sånn egentlig. Du skal få lov til å jobbe med håret mitt en gang i fremtiden.