fredag 4. juli 2008

To hot, can`t fly

Det er utrolig varmt ute, og jeg har aldri vært spesielt godt på å tilpasse meg sommer. Jeg kunne og tenkt meg å slippe å ha solsteken på vinduet og senga hver morgen, er nesten så jeg flytter ned i kjelleren til mamma og pappa igjen. Jeg vil ut og bade, spise masse is og drikke iskald cider på plena mens jeg kjederøyker. Men er blakk foreløbig og det står masse jobbing på planen, men er snart lønningsdag og kanskje en Køben tur!

Men det er en ting jeg ikke skjønner. Hva går man i om sommeren? Jeg sverger til mine platforms og lakksko til vanlig, men om sommeren er det jo alt for varmt. Ergo...ingen boots. Jeg synes convers er noe hippietull og småsko får man jo bare gnagsår om man ikke har sokker i de, og det er jo ikke spesielt pent.. Jeg prøvde å gå barfot i går, men det er så mye glasskår overalt. Så hva i alle dager går man i?

Ingen kommentarer: