tirsdag 17. juni 2008

Trøtt!

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for meg å stå opp til riktig tid, jeg kommer meg vanligvis ikke opp før tolv tiden, når jeg helst skulle vært oppe rundt ni...håpløst. I dag skal jeg kjøpe ny vekkerklokke tror jeg! Eller kanskje det er noen som melder seg frivillig til å være min personlige alarm? Under dette går også krav om matlaging og seksuelle tjenester når det skulle passe meg.

Jeg har nok å gjøre i dag føler jeg, vaske hele leiligheten, levere kontrakt på Sonans og en snartur innom legen. Jeg er spent på å starte på skole til høsten, og det mest for å se forskjellen mellom privat og offentlig. Jeg håper virkelig de er litt vel flinkere til å informere på Sonans, gleder meg til å begynne å lære tysk også, blir nice!

Ingen kommentarer: