torsdag 19. juni 2008

Forandringer

Jeg trenger forandringer nå, nye impulser. Nye mennesker, løpende løpsk kreativitet. Jeg har lyst til å flytte, men får heller, riktig nok satse på ommøblering. Jeg har lyst til å dra på Arvika og bare ha det gøy. Jeg trenger å puste ny luft. Jeg vil ha nytt blekk, vil tro det blir penger til det neste måned. Jeg vil ha ny piercing...eller...nei, jeg vil ha flere. Skal ha tre i brusken på høyre øret og vurderer å ta en brigde med søte, små kuler på. Men først kommer det vel til å gå utover håret, jeg vurderer å barbere vekk litt høyere opp på siden, det kommer til å gi en kjempefin designlinje i nakken og mot fronten på venstre side. Men samtidig så er jeg litt bekymret for å begrense meg selv, om jeg gjør det så får jeg jo mindre muligheter rundt hvordan jeg kan style håret fremover.

Jeg drikker som en svamp fordi at jeg er lei for tiden, røyker som en skorstein. Trenger noe nytt som skjer, noe nytt, forandringer.



Miguel and the Living Dead - Graveyard Love Song gjør meg veldig lykkelig!

Ingen kommentarer: