tirsdag 29. april 2008

Candy Rehab Day 29

Jeg er litt stolt over å ha klart meg så godt som jeg har gjort, og at det har
funket! Jeg har gått inn nesten 10cm med å kutte kraftig på
sukkerinntaket, og spise skikkelig mat, jeg har hverken trent(absolutt ikke hatt tid)
eller sultet en eneste dag! Jeg har mye mere energi nå også,
og sover bedre om nettene.

Det er 8 dager til vi setter oss på toget til Ozlo og videre til Berlin,
er helt vilt å tenkte på! Gleder meg sånn!

Jeg har endelig fått kjolen min, men jeg mistenker at tollen
har stukket av med buksene mine!

Meg og Camillababy før Zeigeist konsert:

2 kommentarer:

Acetho sa...

Du har iekke akkurat oppdatert denne bloggen noe særlig i det siste. Kom igang igjen :P! :D

-efredith

Pink Addiction sa...

Litt mye surr og for mye drikking på meg i det siste. Får komme i gang igjen nå:D