onsdag 2. april 2008

Candy Rehab Day 1

Hvor lenge klarer jeg meg uten alt det unødvendige sukkeret som jeg spiser?

Jeg spiser vilt store mengder sukker hver dag, og nok får være nok.
Nå har jeg bestemt meg for at syltetøy og en t-skje sukker i teen er nødvendig innimellom, så det er lov. Youghurt er også veldig akseptabelt i og med at jeg spiser det på jobb hver dag, men kanskje se om jeg finner en god erstatning. Så skal jeg prøve å erstatte all sukker og godteri trang med å spise frukt og smoothies  istedet. Det hjelper ikke at jeg trener så mye som jeg gjør når jeg spiser så mye godteri nemlig. 
Så håper folk rundt meg følger med og sørger for at jeg ikke snikspiser godteri.
Tror kroppen min har veldig godt av å kutte det ut!


Det er nå 36 dager til jeg setter meg på flyet til Berlin, og skal på kjære WGT<3

Ingen kommentarer: